MENU

 

BIL

PIAGAM PELANGGAN

KAEDAH PENGUKURAN

1.

Menjamin layanan yang mesra dan sentiasa bersedia membantu apabila aduan dibuat tentang perkhidmatan kami.

Menyelesaikan 70% aduan pelanggan yang diterima setiap tahun

2

Memproses aduan/maklumbalas pelanggan

Menyelesaikan dalam tempoh 2 minggu dari tarikh aduan diterima

3.

Menjamin untuk memberi kemudahan dan perkhidmatan asas dalam kawasan Majlis Daerah Pekan.

 

Memastikan 100% projek yang diluluskan dilaksanakan

Setiap aduan infrastruktur dan kemudahan awam disiasat dan disediakan laporan dalam tempoh 14 hari bekerja untuk tindakan susulan

4.

Memastikan semua aktiviti pembangunan adalah terkawal dan mengikut perancangan yang digariskan.

Memastikan sekurang-kurangnya 80% dari pelan-pelan pembangunan diluluskan mengikut perancangan dan juga memenuhi keperluan pembangunan

                                                                                                                              (MS 1/1) 

PINDAAN 1 JAN 2016 :  KAEDAH PENGUKURAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS DAERAH PEKAN

Kemaskini Terakhir: Jumaat, 20 Oktober 2017 - 2:27pm